Humora raidījuma Labās ziņas epizode, kurā parodēta Latvijas telekomunikāciju operatoru izmisīgā cīņa par klientiem, kļuvusi par Latvijas YouTube lielāko hītu, ko dažu dienu laikā noskatījušies jau gandrīz 90 tūkstoši cilvēku.
Kā zināms, LMT un Tele2
priekšapmaksas karšu reklāmas konkurence ir sacēlusi neprātīgu ažiotāžu
- abi operatori cenšas piesaistīt jaunus mobilā telefona lietotājus,
salīdzinot O!Kartes un Zelta zivtiņas tarifus, viens
otru cenšoties pēc iespējas neuzkrītošāk nomelnot un tērējot šiem
nolūkiem neadekvāti augstas summas, kas vēlāk netieši atspoguļojas
telefona sarunu rēķinos. Šo
reklāmas kampaņu ētika (īpaši jau bēdīgi slavenais gadījums ar tā
saukto "Mazsalacas meteorītu") sabiedrībā nemitīgi tiek kritizēta,
tādēļ nav liels pārsteigums, ka tagad par abu operatoru reklāmas kariem
ir izveidota video parodija, kas LNT raidījumā it kā uzņemta ar slēpto
kameru. Salīdzinājumam:
interneta sensācijas - "dziedošās vecmeitas" Sjūzenas Boilas - debijas
uzstāšanos noskatījušies vairāk nekā 89 miljoni YouTube lietotāju, tomēr arī šis lokālā mēroga jociņš uzskatāms par ievērojamu panākumu Latvijas interneta dzīlēs.
|